Świąteczna magia w Twoim domu – jak udekorować okna na Boże Narodzenie?
7 wskazówek, na co zwrócić uwagę, wybierając firanę do salonu
F.H.U. Kasandra ul. Waryńskiego 1a/2 39-400 Tarnobrzeg e-mail: kasandrafiranki@gmail.com tel. +48 731028595
|
…………………………………………………… miejscowość, data
|
Imię i nazwisko konsumenta (-ów) ….……………………………………………………………………………………………
Adres konsumenta (-ów) ………………………………………………………………………………………………………………
Reklamacja towaru
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ……………………………………………………………...
[nazwa produktu]: ……………………………………………………………………………………………………………………………….
jest wadliwy. Wada polega na ……………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Wada została stwierdzona w dniu ………………………………………………………… .
Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:
- wymiany towaru na nowy na podstawie art. 561 § 1 Kodeksu Cywilnego *)
- nieodpłatną naprawę towaru na podstawie art. 561 § 1 Kodeksu Cywilnego *)
- obniżenia ceny towaru o kwotę ……………………………….….. (słownie: …………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto ……………………………………………………………………… ……………………………………………………….…………………………..……….. / przekazem pocztowym na mój adres na podstawie art. 560 § 1 Kodeksu Cywilnego *)
- odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ……………………………… ………………………………………………………………………………………..……………………………….. na podstawie art. 560 § 1 Kodeksu Cywilnego *)
Z poważaniem
………………………….……………………………..
*niepotrzebne skreślić
Skargę lub reklamację można również złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/